NOVINKY

arr3Doprava zdarmaDoprava zdarma platí pro všechny objednávky nad 800 Kč.... arr3Tričková sezóna se slevouUžijte si léto s krásným novým tričkem. Na všechny modely nyní sleva 10%. Slevu aktivujete v...

Úvod » Otázky a odpovědi

Otázky a odpovědi

... Jen se klidně ptejte

Pokud máte jakékoli dotazy, nebo Vám je cokoli nejasné, Kontaktujte nás, obratem Vám na Vaše otázky odpovíme.

Můžete ale zkusit najít odpověď na Váš dotaz zde:


Nejčastější

Jak zjistím stav mé objednávky ?

Po odeslání objednávky z košíku e-shopu obdržíte automatický e-mail, že objednávka byla odeslána k nám. Následně jí zpracují naši obchodníci, potvrdí její příjem a zadají do systému Váš požadavek na platbu ( bankovní převod nebo dobírka ) a současně Vám zašlou informace k uskutečnění zálohové platby nebo žádost o ověření dobírkové částky.

Pracovní doba našeho obchodního a expedičního oddělení je mnohdy mnohem delší, než každý pracovní den od 9.00 do 15.00 hodin. Objednávky expedujeme v nejkratším možném čase, zpravidla do 1-7-mi pracovních dnů od přijetí, a to v pořadí, ve kterém k nám byly doručeny. V případě, že potřebujete zboží v co nejkratším čase, nebo dodat zboží na daný den, zvolte prosím Garantované doručení za příplatek, nebo nás kontaktujte přes formulář Rychlý kontakt. Pokud to bude v expedici technicky možné, budeme se snažit najít řešení, jak Vám vyhovět. Pokud Vámi vybrané zboží není momentálně skladem, budeme Vás informovat e-mailem o přibližném termínu jeho naskladnění.

Potřebuji dodat zboží co nejrychleji. Je to možné ?

Ano, je to možné. Pokud potřebujete expresní vyřízení objednávky, zvolte při objednávce EXPRES, nebo nás o tom informujte v poznámce objednávky, případně nám napište e-mail a dohodněte si s obchodníkem potřebný termín. Budeme se snažit Vám maximálně vyjít vstříc. Bude-li to možné, vyexpedujeme skladové zboží v co nejkratším možném čase nebo jej připravíme k odběru na výdejním místě v Turnově už následující pracovní den. Expresní vyřízení objednávky je zpoplatněno.

Jak zjistím, že máte zboží opravdu skladem ?

Skladová dostupnost je uvedena v detailu produktu. Je-li připojena informace "skladem" máme zboží opravdu skladem. Pokud máme skladem pouze několik posledních kusů, jsou označeny "skladem v omezeném množství", "skladem 2 ks" nebo poslední kus na skladě : "1 ks skladem".

Jaká je doba dodání od objednání zboží ?

Doba dodání je v rozmezí 1-7 pracovních dnů a je závislá na množství objednaných druhů zboží, požadavků na potisk a balení. Ve většině případů odesíláme skladové zboží již následující pracovní den po přijetí objednávky. Zboží vyžadující zvláštní potisk nebo specielní balení, vyžaduje také čas na přípravu. Z tohoto důvodu se může dodávka skladového zboží protáhnout až na 7-14 dní.

Potřebuji EXPRESNÍ dodání zboží, které nemáte skladem. Máte řešení ?

Pokusíme se jej najít. Pokud potřebujete expresní dodávku neskladového zboží, kontaktujte nás. Naši obchodníci znají potřebné informace o aktuálních dodávkách a doskladnění zboží, pokusí se najít způsob, jak vyhovět Vašim požadavkům.

Mám dotaz k objednávce, ale nemohu se dovolat na Vaši infolinku. Jka mám postupovat ?

Naše infolinka bývá během dne velmi vytížená, proto máme k dispozici jednoduchý formulář pro "Rychlý kontakt". Dotazy Rychlého kontaktu jsou vyřizovány přednostně, odpověď na Váš dotaz tak můžete v pracovní dny obdržet i během několika málo minut.

Mohu si objednané zboží vyzvednout ještě dnes ?

Z našeho distribučního skladu probíhá distribuce na výdejní místa každý den. Pokud se zboží nachází na uvedené pobočce a není třeba jej na ni přepravovat, je možné vyzvednutí v i týž den po uskutečnění objednávky.

Když si objednám zboží přes internet, mohu si zboží vyzvednout osobně ?

Ano, při objednání zboží přes e-shop si před odesláním objednávky zvolíte „Osobní odběr“. Vybrané zboží si následně můžete vyzvednout v kanceláři a vzorkovně v Turnově. Uskutečněním objednávky si současně u nás zarezervujete zboží na dobu dvou dnů. Nevystavujete se tak riziku, že Vámi vybraný produkt bude vyprodaný. Přeposlání zboží ze skladu na výdejní místo si může vyžádat až 1 týden.

Mohu si zboží objednat přímo na výdejním místě ?

Ano, je to možné. Pokud jste dorazili k nám do kanceláře, informujte se, zda je zde Vámi požadované zboží zde momentálně k dispozici. Pokud ano, můžete si produkt zakoupit přímo na místě. Vezměte však prosím na vědomí, že některé druhy zboží vyžadující zvláštní péči je nutné na výdej připravit, což může být bez předchozí objednávky časově náročnější. Upozorňujeme, že některé druhy zboží nemusejí být ve skladu nebo na výdejním místě k dispozici a je nutné je přepravit na odběrní místo z našeho distribučního skladu v Praze. Dodávky mezi našimi sklady probíhají 1x za týden.

 

 

Proč si musím předem dohodnout čas vyzvednutí objednaného zboží ?

Nemusíte, ale můžete. Vážíme si Vašeho času a nechceme Vás zbytečně zdržovat. Pokud si dohodnete čas návštěvy, budete okamžitě bez čekání odbaveni. Vyzvednutí je samozřejmě možné i bez upřesnění času Vaší návštěvy. I tak se Vás budeme snažit obsloužit v nejkratším možném čase.

MOHU SI ZBOŽÍ OBJEDNAT A VYZVEDNOUT PŘÍMO VE VAŠEM DISTRIBUČNÍM SKLADU V PRAZE?

Bohužel ne. Distribuční sklad našeho velkoobchodu slouží ke skladování a distribuci a není tedy určeným výdejním místem pro osobní odběry a maloobchodní prodej objednaného zboží.


MOHU POSLAT ZBOŽÍ JAKO DÁREK?

Ano, je to možné. Pokud chcete někomu nechat doručit dárek jako překvapení z našeho obchodu, je třeba zadat do dodací adresy Váš email, případně Vaše telefonní číslo. Tedy nikoli email člověka, kterého hodláte obdarovat zaslaným dárkem. Vezměte prosím na vědomí, že při uskutečnění objednávky je odesílán automatický potvrzovací email na tuto Vámi zadanou adresu s kopií uskutečněné objednávky. Platbu volte předem, bankovním převodem. Před odesláním objednávky nám do poznámky napište, že se jedná o dárek, abychom nevkládali do zásilky fakturu. Doporučujeme před odeslání pečlive zkontrolovat všechny zadané údaje. Pokud si nevíte rady, zavolejte nebo nám napište na "Rychlý kontakt", rádi Vám s dokončením objednávky pomůžeme.

KDY MOHU OBJEDNANÉ ZBOŽÍ OČEKÁVAT?

Běžná doba expedice zboží, které máme skladem, je do 1-7mi pracovních dnů od přijetí a potvrzení objednávky nebo přijetí platby na náš účet. Pokud si objednáte skladové zboží na dobírku, mělo by Vám dorazit přibližně do 1 týdne po objednání. Pokud provedete platbu předem, můžete očekávat dodání zboží přibližně do 1 týdne od zaplacení. Pokud nastane případ, že nebude možné objednávku expedovat v této době, budete neprodleně informováni e-mailem s uvedením náhradního termínu.

JE ZBOŽÍ SPRÁVNĚ ZABALENO A POJIŠTĚNO?

Ano. Všechny zásilky jsou u nás řádně zabaleny a pojištěny, abychom vyloučili případné poškození při přepravě.

Zboží

 

CHCI SI OBJEDNAT ZBOŽÍ S VLASTNÍM POTISKEM. JAK MÁM PŘI OBJEDNÁVCE POSTUPOVAT?

Pokud si chcete objednat zboží s potiskem, které je skladem v našem e-shopu, vyberte si z naší nabídky a do poznámky v košíku objednávky připojte text s Vaším požadavkem. Pokud se jedná o jiné zboží nebo zboží z katalogu, které není v nabídce našeho e-shopu, kontaktujte nás prosím e-mailem.

 

JAKÝ JE CELÝ PRŮBĚH U OBJEDNÁVEK ZBOŽÍ S POTISKEM?

Po přijetí Vaší objednávky Vás bude kontaktovat náš obchodník, který s Vámi dohodne vše potřebné, upřesní Vaše požadavky a přání. Následně Vám zpracujeme a odešleme předtiskovou korekturu, vizualizaci potisku na daný předmět, celkovou kalkulaci s uvedením termínu zhotovení a výzvu k platbě. Po přijetí Vaší zálohové platby na potvrzenou objednávku, bude zakázka předána do výroby a následně expedována k Vám. Ve většině případů bývá zakázka expedována do 14 pracovních dnů od přijetí. Tuto dobu jsme ale schopni zkrátit i na 3 pracovní dny. Termíny zhotovení jsou závislé na přijetí Vaší platby na náš účet a také momentální volné tiskové kapacitě naší výroby.

 

MÁM VLASTNÍ ZBOŽÍ. MOHU SI JE NECHAT U VÁS POTISKNOUT?

Ano, je to možné. V tomto případě je nutné si podrobnosti ohledně požadovaného potisku a žádost o kalkulaci dohodnout přímo s našimi obchodníky.

 

ZBOŽÍ NENÍ SKLADEM, KDY BUDE DOSTUPNÉ?

Běžná dodací lhůta u zboží na objednávku, tedy u toho, které je přepravováno mezi našimi sklady, je 1-3 pracovní dny. U zboží na objednávku ze zahraničního skladu je dodací lhůta 7-14 dní. U zboží, které zadáváme do výroby, může být doba dodání až 30 dní od objednávky. O termínu dodání budete informováni v potvrzení objednávky naším obchodníkem.

 

MOHU NAKOUPIT VÍCE KUSŮ, NEŽ SYSTÉM E-SHOPU POVOLUJE?

Ano, je to možné. Naše sklady zatím bohužel nejsou nafukovací, proto máme k dispozici pouze omezené množství kusů od jednotlivých položek. Systém e-shopu tedy povolí nákup pouze tolika kusů, jaké je momentálně skladově dostupné. Pokud potřebujete větší množství kusů, kontaktujte nás prosím e-mailem na info@bettershirts.cz, rádi Vám zpracujeme individuální nabídku.

 

Platby

JAK ZJISTÍM, ŽE BYLY MÉ PENÍZE PŘIPSÁNY NA VÁŠ ÚČET?

Příchozí platby pravidelně denně kontrolujeme. Mezibankovní převody a zaúčtování příchozí platby trvá většinou 1-3 pracovní dny. Pokud by Vaše platba byla v prodlení déle než 7 dní, budeme Vás kontaktovat.

Je možné požádat o opravu daňového dokladu ?

Ano, je to možné. Opravit Vám na vystaveném daňovém dokladu můžeme špatné IČO, DIČ, jméno a adresu. Bohužel není možné žádat o změnu z jedné fyzické osoby na jinou fyzickou osobu, z jedné firmy na druhou, z firmy na fyzickou osobu a naopak.

 

JAKÁ JE ZÁRUČNÍ DOBA PRODÁVANÉHO ZBOŽÍ?

Zboží do naší nabídky pečlivě vybíráme. Snažíme se nabízet kvalitu za rozumnou cenu. Na námi prodávaný textil poskytujeme záruku dle obchodního zákoníku. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo jejích dílů způsobené používáním, na poškození vzniklá v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, na poškození způsobená nesprávnou manipulací, na poškození způsobené důsledkem nevhodné nebo nedostatečné údržby, nepřípustným zásahem do výrobku nebo jakoukoli jeho úpravou. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu.

 

Reklamace - Odstoupení od kupní smlouvy

Jsme lidé a můžeme udělat chybu. Nestává se nám to, ale i přes to je dobré vědět, co kdyby…


CO MÁM DĚLAT, KDYŽ DODÁVKA ZBOŽÍ NESOUHLASÍ S NÁKUPNÍM DOKLADEM, OBDRŽEL/A JSEM JINÉ ZBOŽÍ NEBO V DODÁVCE NĚCO CHYBÍ?

Kontaktujte nás prosím na info@bettershirts.cz, uveďte číslo nákupního dokladu, přebývající nebo chybějící zboží, své jméno a přímý kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den, abychom tuto nepříjemnou situaci vyřešili.

 

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ JE DODÁVKA MECHANICKY POŠKOZENA?

Je důležité bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky ještě před Vaším podpisem "bezvýhradného převzetí".

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně oznamte podrobnosti e-mailem na naši adresu info@bettershirts.cz (uvádějte číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe, případně zašlete fotodokumentaci). Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Kopii zápisu o škodě, kterou od něho obdržíte,nám zašlete do 24 hodin e-mailem na info@bettershirts.cz nebo poštou na adresu Bettershirts, Pošta Pěnčín u Liberce, 463 45 Pěnčín a my Vám zašleme nové zboží. Po uplynutí 3 dnů od převzetí zásilky se vystavujete nebezpečí zamítnutí Vaší reklamace.


CO MÁM DĚLAT, KDYŽ JSEM SI VYZVEDL ZBOŽÍ OSOBNĚ A PŘESTO JSEM DOMA ZJISTIL, ŽE JE MECHANICKY POŠKOZENÉ?

Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost na info@bettershirtsy.cz, a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité. Po použití nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodů zamítnuta. K reklamaci zboží je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně vyplní.

 

LZE REKLAMACI VYŘÍDIT PŘEDNOSTNĚ?

U reklamací, kde je to možné, tedy u skladového zboží, je reklamované zboží okamžitě vyměněno kus za kus. V případech, kde to možné není, tedy u zboží, které není momentálně skladem, je na objednávku, či na zadání do výroby, nelze tento proces nijak uspíšit. Reklamace je vyřízena nejpozději do třiceti dnů od jejího přijetí. O průběhu celé reklamace budete informováni e-mailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší provozovně v Turnově nebo ve skladu v Praze.

 

JAKÉ VADY MOHU REKLAMOVAT?

Reklamovat můžete všechny vady, které nejsou dle Vašeho názoru v pořádku, ale pouze u zboží, které není dodatečně upravené, označené popisem, nepotištěné, či jinak nezměněné Vaším zásahem. Reklamace musí být vždy písemná a je při ní nutné vždy předložit doklad o koupi. V případě uznání vady se zavazujeme nahradit hodnotu řádně reklamovaného zboží. Uznané vady odstraníme opravou, náhradním plněním, dobropisem nebo jiným dohodnutým způsobem bez zbytečného odkladu, nejpozději do třiceti dnů od obdržení reklamace.

Upozornění : Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Obchod Bettershirts.cz je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem).

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží společně s reklamačním protokolem:

Přepravní službou na adresu : Bettershirts, Koškova 1766, 51101 Turnov, tel. 602151920 Českou Poštou na adresu : Bettershirts.cz, Pošta Pěnčín u Liberce 46345 Pěnčín.

Pro zaslání reklamovaného zboží je možné využít také zpětný odběr naším kurýrem, který může řádně zabalenou zásilku převzít v pracovní den na pevné adrese. Tuto službu je třeba předem objednat.

Zboží zasíláte zpět doporučeným dopisem, doporučenou zásilkou nebo balíkem do ruky bez dobírky a pojištěné pro případ ztráty při přepravě. Upozorňujeme, že nepřijímáme neoznačené a neavízované zásilky s neuvedeným odesílatelem, ani zásilky na dobírku. Zásilka musí být řádně zabalena, aby nedošlo k jejímu dalšímu poškození.


MOHU ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ VYMĚNIT NEBO VRÁTIT?

Ano, je to možné. Odstoupení od kupní smlouvy provedené přes e-shop Bettershirts se řídí občanským zákoníkem. V souladu s tímto zákonem má právo kupující, který zboží nenakoupil jako podnikatel v rámci své podnikatelské činnosti, odstoupit od smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží s výhradou, pokud se nejedná o zboží s potiskem na přání, tedy upravené dle požadavku v objednávce - podrobné informace naleznete v našich obchodních podmínkách.

Rozhodnete-li se pro odstoupení od kupní smlouvy v této lhůtě, kontaktujte nás prosím ještě před tímto odstoupením písemně např. na e-mailu info@bettershirts.cz s požadavkem na Odstoupení od kupní smlouvy.

Zboží, které hodláte vrátit musí BEZ POTISKU, nepoužité bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebování, nepoškozené, musí být kompletní, s originálem dokladu o koupi včetně veškeré dokumentace a příslušenství, zboží musí být v původním nepoškozeném obalu. Pokud jste společně se zbožím obrželi také dárky zdarma, či jiné bonusy, je třeba je vrátit společně s tímto zbožím, je-li to možné. Zboží nám zašlete doporučeným dopisem nebo balíkem do ruky bez dobírky a pojištěné pro případ ztráty při přepravě. Zboží vracíte na vlastní náklady: Přepravní službou - výhradně na adresu : BETTERSHIRTS.cz, Koškova 1766, 51101 Turnov, tel. 602151920 Českou Poštou - výhradně na adresu : Bettershirts.cz, Pošta Pěnčín u Liberce 46345 Pěnčín. Vrácené a reklamované zboží nám neposílejte na adresu sídla firmy, ani na adresu Centrálního distribučního skladu Praha 9, na těchto místech zásilky bohužel nemůžeme přijmout.

Při splnění všech výše uvedených podmínek, po obdržení vráceného zboží a jeho kontrole, Vám odpovídající částku za přijatou platbu vrátíme nejpozději do čtrnácti dnů zpět složenkou nebo převodem na Vámi uvedený bankovní účet. Od vrácené částky Vám budou odečteny náklady spojené s přepravou naším kurýrem, nebo Zásilkovnou, pokud jste ji využili a také náklady na přepravu, pokud jste nevyužili nejlevnější možný způsob dodání v okamžiku objednání zboží. Vrácení platby nemůžeme provézt dříve, než budeme mít k dispozici Vámi vrácené zboží.V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude možné akceptovat odstoupení od kupní smlouvy. Nepřijímáme zásilky vrácené formou dobírky.

Od kupní smlouvy bohužel NELZE odstoupit v případě, že se jednalo o dodávku zboží upraveného dle Vašeho přání nebo pro Vaši osobu (např. potiskem, výšivkou, popisem loga, jmenovky, změnou výrobního balení apod.), dále v případě, že se jednalo o zboží, které není ve standardní nabídce a bylo objednáno na Vaše výslovné přání u výrobce dle specielní objednávky na zakázkovou výrobu, dále v případě, že bylo zboží zakoupeno při osobním odběru v sídle obchodu Bettershirts.cz, v provozovně, kanceláři nebo prodejně Bettershirts.cz, ve výdejním či distribučním skladu Bettershirts.cz a dále v případě, že vrácené zboží nesplňuje hygienické podmínky.

Dále není možné vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, zboží, u kterého byl poškozen hygienický obal, zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím a od kupní smlouvy na dodávku audio a video nahrávek, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a v případě, že nebyly splněny některé z výše uvedených podmínek. Od kupní smlouvy nelze odstoupit, nakoupil-li spotřebitel zboží v rámci své podnikatelské činnosti (na IČO), tato smlouva se od počátku řídí Obchodním zákoníkem.


 


Máte další dotazy? Kontaktujte nás...


YjQxN